Štai kodėl taip svarbu teisingai naudoti raktinius
„Google“ paieškos algoritmas yra pagrįstas raktiniais žodžiais. Tai tiesiog žodžiai ir frazės, kuriuos naudotojai įveda į „Google“ paieškos juostą ieškodami informacijos. Taip pat žodis irTai taip pat yra žodžiai ir frazės, apibūdinantys jūsų svetainėje nagrinėjamas temas, ir teoriškai jie turėtų atitikti.žodžius savo turinyje. Tačiau nepamirškite nepersistengti! Neigiami SEO reitingavimo veiksniai iš tikrųjų yra raktinių žodžių užpildymas arba turinio pasikartojimas. Naujas ir originalus turinys visada yra SEO nugalėtojas.Jei turite panašaus turinio, naudokite kanoninę žymą, kad nurodytumėte „Google“ robotui, kuris Whatsapp numerių sąrašas iš jų turėtų būti laikomas autoritetingiausiu. Seoi jums anksčiau sakė. Techninis SEO jums anksčiau sakė, kad tinkamos kodo struktūros kūrimas yra esminis aspektas optimizuojant turinį siekiant geresnio. Google reitingai. Štai keletas pagrindinių veiklų: Puslapio pavadinime naudokite raktinius žodžius. Čia „Google“ iš karto nustato, ar turinys atitinka konkrečią paiešką. Puslapio pavadinimas yra pirmoji fragmento eilutė paieškos rezultatuose.
https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXcyzZmDBKrIJxeO6BaMpeQw8O6u7uLTaODkIl4CxesJLfyHUfUS1h5-MkduB9SNawPsuzyO_KoXyGFXgYxFjYGcJYqoNqv-GIfg1UaSyI_7RN7u-rKFj1ZG356SLOW5u0o?key=YMPsM9nNrUjrvdhyHBbh59lM
Turinio hierarchijai nurodyti naudokite antraštės žymas. Jei pavadinimo formatas yra h, kaip paantraštę naudokite h arba h. Meta aprašymas visada rašykite skaitytojams patrauklius metaaprašymus ir įtraukite raktinius žodžius. Laikykite metaapradžius po simboliais, kad „Google“ jų nesutrumpintų. Naudokite raktinius žodžius vaizdų alt žymose, kad nurodytumėte, jog puslapyje esantis vaizdas taip pat yra susijęs su jame nagrinėjamu turiniu. Tai taip pat yra būdas jį rasti naudojant „Google“ vaizdų paiešką! Jei įmanoma, naudokite struktūrinių duomenų žymėjimą, kad nurodytumėte „Google“, kokio tipo turinį kuriate.
頁:
[1]